دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

اطلاعات جدید از تیم نویسندگی بازی Cyberpunk 2077

  • اطلاعات جدید از تیم نویسندگی بازی Cyberpunk 2077

    Stanisław Święcicki که از سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نویسنده در سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) فعالیت داشته است، اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله رسمی پلی‌استیشن (سپتامبر ۲۰۱۸، شماره ۱۵۲) در مورد تیم نویسندگی Cyberpunk 2077 و روند خلاقانه‌ای که این تیم در پیش گرفته، صحبت کرده است.

    در ادامه صحبت‌های او را در این زمینه می‌خوانید:

    تیم متشکل از حدود ۸ تا ۱۰ نفر است. در حال حاضر ده نفر هستیم؛ بنابراین می‌شود گفت که تیم بزرگی است.

    در اوایل کار تمام تیم در حال جمع و جور کردن خود بودند و در مراحل بالاتر در مورد جهت و هدف خود تصمیم گرفتیم. سپس بعد از این که طرح کلی داستان را مشخص کردیم به صحبت در مورد چشم‌انداز اصلی در روند پیشروی داستان پرداختیم. روایت داستان یک موضوع کلیدی در سی‌دی پراجکت رد است. من می‌توانم بگویم که روایت کلیدی است و داستان نیز بیشتر از آن کلیدی است. چرا که به سبب داستان است که تیم‌های روایی بسیار نزدیک به هم کار می‌کنند.

    هر بخشی برروی موضوعی متفاوت تمرکز کرده است: این که همه چیز منطقی به نظر برسد؛ با مراحل بازی هماهنگ باشد و این که چقدر با سینمایی بودن و جو صحنه سازگار باشد. سپس این دوباره به ما برمی‌گردد و صحنه را به نحوی که تیم‌های دیگر پیشنهاد می‌دهند، تغییر می‌دهیم. ما دیالوگ را می‌نویسیم و دوباره به ما بازمی‌گردد (دوباره برروی آن کار می‌کنیم). بنابراین این در واقع یک فرایند چندلایه است.

    ما از افسانه‌ها به عنوان یک مرجع قوی برای تعیین مود و اتمسفر بازی استفاده می‌کنیم چرا که ما می‌خواهیم جهانی را خلق کنیم که در ۲۰۲۰ دیده‌اید. اما به خودمان در زمینه‌ی خلاقیت آزادی داده‌ایم تا تغییراتی بزرگ را در این جهان و قواعد آن ایجاد کنیم.

    این تغییرات الزامی است زیرا Cyberpunk 2020 که من بازی کردم یک عنوان نقش‌آفرینی تخته‌ای بود. بنابراین ما داریم یک بازی بسیار متفاوت می‌سازیم. اما برای ما همه چیز به فضای بازی و آنچه که در مورد جهان بازی حائز اهمیت است برمی‌گردد.

    Święcicki همچنین در مورد خط داستانی بازی و شخصیت‌پردازی در باندهای تبهکاری Cyberpunk 2077 توضیح داد. به گفته او این باندها فقط یک شخصیت شرور محض مانند آن چه که در کتاب‍های مصور می‌بینیم نیستند:

    CDPR: Cyberpunk 2077 بازی‌بازان را نه تنها از لحاظ روحی بلکه از نظر فکری نیز به خود مشغول می‌کند؛ بازی در ذات خود سیاسی است.

    لحظه‌ای که داستان تیم تروما در جریان بود، من در تیم نویسندگی حضور داشتم. تیم تروما و آمبولانسشان بخشی از تاریخچه بازی هستند. بنابراین بسیار سخت است افرادی را که در یک آمبولانس به این طرف و آن طرف رفته و در عین حال مسلح هستند را پرسنل یک تیم پزشکی نامید. آن‌ها به عنوان بخشی از این جهان، بسیار خطرناک هستند. لحظه‌ای که آن‌ها وارد صحنه می‌شوند، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید این است که “بسیار خوب، درست است؛ این همان اتمسفری است که در نظر داشتم”. باندهای تبهکاری که با آن‌ها سروکار خواهید داشت نیز همینطور. در این مورد ما بر این نکته تاکید داشتیم که آن‌ها را شخصیت‌های شرور محض مانند آنچه که در کتاب‌های مصور می‌بینیم، نشان ندهیم. آن‌ها یک سری شخصیت منفور نیستند که تصمیم گرفته باشند بدون هیچ دلیلی تجهیزات سایبری را برروی خود نصب کنند. این یک دنیای تاریک و خطرناک است که در آن برخی نمی‌توانند تبدیل به یک megacorps شوند و یا تمایلی به آن ندارند. این یک نیاز انسانی است که به دنبال هویت باشیم و برخی افراد نیز جذب گروه‌های تبهکاری می‌شوند. با این وجود چهره آن‌ها نشان می‌دهد که هنوز یک انسان هستند. این یک احساس جهانی هست که همه آن را تجربه کرده‌ایم: این که نیاز داریم تا متعلق به یک گروه باشیم.

    متاسفانه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای Cyberpunk 2077 اعلام نشده است؛ با این وجود شنیده‌ها حاکی از آن است که بازی تا سال ۲۰۲۰ میلادی برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان آماده عرضه و انتشار خواهد شد و احتمال میان نسلی بودن بازی و انتشار آن برروی کنسول‌های نسل بعد نیز وجود دارد. در جدیدترین اخبار مربوط به بازی سازندگان اخیرا در آخرین قسمت از مجموعه “فریم به فریم” در مورد نقش سرعت در نایت سیتی و کارکرد متفاوت آیتم‌ها توضیحاتی ارائه داده‌اند. هنوز تریلری از گیم‌پلی بازی منتشر نشده است؛ با این وجود شایعاتی مبنی بر نمایش گیم‌پلی بازی در Gamescom 2018 وجود دارد.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : اطلاعات,جدید,از,تیم,نویسندگی,بازی,Cyberpunk,2077,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 14:40

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : درامد,ماهانه,2,میلیون,تومان,از,اینترنت,درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:18

دانلود بازی Rocket League + Update v1.49-PLAZA برای کامپیوتر

  • دانلود بازی Rocket League + Update v1.49-PLAZA برای کامپیوتر

    بسته الحاقی جدید DC Super Heroes DLC برای دانلود بازی Rocket League منتشر شد. استودیو Psyonix، سازنده راکت لیگ، اعلام کرده که بسته الحاقی بعدی این بازی محتویاتی با حال و هوای جهان ابرقهرمانی دی‌سی به بازی اضافه می کند. این اتفاق در پی همکاری سایانیکس، کمپانی براداران وارنر و کمپانی DC محقق شده است. این بسته الحاقی دو ماشین جدید به بازی اضافه خواهد کرد. اولین ماشین، Tumbler از آخرین قسمت سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان و دومین ماشین هم Batmobile از فیلم بتمن تیم برتون است. در کنار این دو ماشین، تعداد زیادی آیتم تزئینی هم به بازی اضافه خواهند شد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید ماشین‌هایتان را با حال و هوای دیگر ابرقهرمان‌های دی‌سی مثل آکوامن، سایبرگ، فلش، گرین ارو، گرین لنترن و سایر ابرقهرمان‌ها تزئین کنید.

    Rocket League DC Super Heroes PC-PLAZA

    آپدیت بازی Update v1.49-PLAZA اضافه شد

    دانلود-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack

    در دانلود بازی Rocket League پس از انتخاب ماشین خود به زمین فرستاده می‌شوید و از آن برای ضربه زدن به توپی که از شما بزرگ‌تر است، استفاده می‌کنید. بازی شما می‌تواند یک در مقابل یک تا چهار در مقابل چهار باشد، البته شما می‌توانید قوانین بازی را شخصی سازی کنید. ماشین‌ها توانایی پریدن را دارند و در زمین نیز مکان‌های مشخص شده‌ای وجود دارد که با گذشتن از روی آن‌ها می‌توانید سرعت خود را با نیترو افزایش دهید و از آن برای نابود کردن خودروی حریف یا به‌سرعت طی کردن طول زمین استفاده کنید. جدول رده‌بندی نیز در حین بازی وجود دارد که بازیکنان براساس عملکردشان و امتیازی که کسب کردند رتبه‌بندی شدند. در آخر نیز با توجه به امتیازی که کسب کردید جایزه‌ای دریافت می‌کنید که می‌تواند یک خودروی نو یا وسیله شخصی سازی جدیدی باشد.

    در بازی راکت لیگ داشتن استراتژی بسیار مهم است. چرخیدن در زمین و دنبال توپ گاز دادن استراتژی‌ست که مطمئنا نتیجه‌ای از آن نمی‌بینید. یکی از نکات مثبت دانلود بازی Rocket League تجربه آن به راه‌های مختلف است و شاید به همین دلیل است که از آن خسته نمی‌شوید. بخش تک نفره بازی دارای بخش‌های متنوعی است و برای یک بازی مستقل مناسب به‌نظر می‌رسند. شما می‌توانید در بخش فصل، لیگی را ایجاد کنید و سپس مدت و تعداد بازی‌ها نیز مشخص کرده و برای قهرمانی تلاش کنید. یکی از مشکلات بازی هوش‌مصنوعی ضعیف است، اتفاقاتی نسنجیده‌ای همانند گل به‌ خودی از جمله اشتباهات هوش مصنوعی اتومبیل‌ها در راکت لیگ است. موسیقی و صداگذاری بازی مناسب است و نمی‌توان به آن اشکالی وارد کرد. در قسمت گاراژ شخصی‌سازی‌های بسیاری در انتظار شما هستند تا برروی ماشین شما پیاده شوند. از تغییر دود اگزوزها تا پرچم‌ها و لاستیک‌های ماشین همه و همه قابل تغییر هستند.

    بخش چندنفره بازی راکت لیگ هیجان انگیر، دوست‌داشتنی و اعتیاد آور است.

    جایی که حقیقتا Rocket League می‌درخشد، بخش چندنفره بسیار جذاب آن است. بخش چندنفره بازی راکت لیگ هیجان انگیر، دوست‌داشتنی و اعتیاد آور است. صحبت کردن با هم‌تیمی‌ها و چیدمان تاکتیک‌های مناسب می‌تواند شما را از باخت‌های صددرصد نجات دهد. در بخش چندنفره تیمی که دارای تاکتیک مناسب است پیروز میدان خواهد شد. اگر درحال بازی کردن به‌صورت چهار به چهار باشید، می‌توانید تاکتیک‌های متنوعی بچینید. مثلا شخصی در دروازه به عنوان دروازه‌بان قرار بگیرد، شخصی نیز به عنوان هافبک در میانه میدان نقش خود را ایفا کند و دو فرد هم برای بدست آوردن امتیاز تلاش کنند، شما و هم‌تیمی‌هایتان می‌توانید استراتژی‌ها و تاکتیک‌های مختلفی را بر نحوه بازی خود پیاده کنید و این ویژگی ارزش تکرار بازی چندین برابر می‌کند. حرکت کردن از گوشه زمین و سانتر کردن برروی دروازه و سپس به ثمر رساندن گل برای همه تیم‌ لذت بخش است.

    منبع توضیحات: زومجی و گیم فا

    لیست تمامی بسته های الحاقی که در نسخه DC Super Heroes قرار دارند:

    • Rocket League – Supersonic Fury DLC Pack
    • Rocket League – Revenge of the Battle-Cars DLC Pack
    • Rocket League – Back to the Future Car Pack
    • Rocket League – Chaos Run DLC Pack
    • Rocket League – Batman v Superman: Dawn of Justice Car Pack
    • Rocket League – Proteus
    • Rocket League – Vulcan
    • Rocket League – Triton
    • Rocket League – Hot Wheels Twin Mill III
    • Rocket League – The Fate of the Furious Ice Charger
    • Rocket League – Hot Wheels Bone Shaker
    • Rocket League – Aftershock
    • Rocket League – Esper
    • Rocket League – Masamune
    • Rocket League – Marauder
    • Rocket League – NBA Flag Pack
    • Rocket League – Fast and Furious ’70 Dodge Charger R/T
    • Rocket League – Fast and Furious ’99 Nissan Skyline GT-R R34
    • Rocket League – DC Super Heroes DLC Pack

    مشاهده تریلر بازی:

    تصاویری از محیط بازی:

    اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack

    اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack

    اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack اسکرین-شات-بازی-Rocket-League-DC-Super-Heroes-DLC-Pack

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl بازی:

    • بر اساس نسخه رسمی PLAZA با نام Rocket League DC Super Heroes-PLAZA فشرده سازی شده است.
    • تمامی بسته های الحاقی در این نسخه قرار گرفته و فعال شده اند. ورژن بازی v1.42 است.
    • آنلاکر آفلاین Bedvar در پوشه ی _Offline Unlocker در محل نصب بازی شما قرار گرفته است. این آنلاکر به شما اجازه می دهد تا پوسته ها، کلاه ها و سایر موارد بخش تک نفره را در حالت تک نفره آنلاک کنید. یک فایل راهنمای readme.txt در داخل پوشه ی مرتبط با این موضوع قرار دارد که توضیحات کامل را دارد.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
    • حجم بازی از ۶گیگابایت به ۲٫۷گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۴الی۱۲ دقیقه طول خواهد کشید.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حدود ۷گیگابایت است.
    • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
    • براساس کتابخانه ی ZTool توسعه یافته توسط Razor12911 شکل گرفته است.

    Soccer meets driving once again in the long-awaited, physics-based sequel to the beloved arena classic, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars!A futuristic Sports-Action game, Rocket League®, equips players with booster-rigged vehicles that can be crashed into balls for incredible goals or epic saves across multiple, highly-detailed arenas. Using an advanced physics system to simulate realistic interactions, Rocket League® relies on mass and momentum to give players a complete sense of intuitive control in this unbelievable, high-octane re-imagining of association football.

    DC Super Heroes DLC:

    Experience the ultimate DC Comics crossover as two classic Bat(tle)-Cars from 2012’s The Dark Knight Rises and 1989’s Batman come to Rocket League!Also included: more than 20 customization items and player banners based on Superman, Wonder Woman, The Flash and other popular characters!

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7 or Newer
    Processor: 2.4 GHz Dual core
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GTX 260 or ATI 4850
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Inteet connection
    Storage: 7 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 7 or Newer
    Processor: 2.5+ GHz Quad core
    Memory: 4 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GTX 660 or better, ATI 7950 or better
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Inteet connection
    Storage: 7 GB available space
    Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Rocket,League,Update,v1,49,PLAZA,برای,کامپیوتر, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:46

کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

  • کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    به گزارش ایران ناز مهران غفوریان بازیگر سریال ها و فیلمهای طنز وزن زیادی کم کرده است ! آرزو خانم همسر مهران غفوریان از کاهش وزن  ۱۸ کیلویی وی خبر داد و عکسی را از این بازیگر در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است

    مهران غفوریان بازیگر ایرانی در سال ۵۳ متولد شده است او لیسانس رشته نقاشی دارد او از سال ۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است این بازیگر در سال ۸۰ با بازی در سریال زیر آسمان شهر توانست شناخته تر شود او در این سریال نقش بهروز خالی بند را داشت این بازیگر علاوه بر بازیگری یک فروشگاه آجیل و شیرینی دارد که در سال ۸۹ افتتاح کرده است او در سال ۹۳ ازدواج کرده است و در انتظار بدنیا آمدن فرزندش است .

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    غفوریان و همسرش آرزو

    مهران غفوریان با گرفتن رژیم توانسته است وزن کم کند همسر این بازیگر عکسی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است و خبر از کاهش وزن ۱۸ کیلویی این بازیگر داده است در ادامه عکس کاهش وزن مهران غفوریان را مشاهده کنید.

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

    کاهش وزن مهران غفوریان

    همسر مهران غفوریان با انتشار عکس بالا، خبر از کاهش وزن ۱۸ کیلویی همسرش داد.

    کاهش وزن عجیب مهران غفوریان (عکس)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : کاهش,وزن,عجیب,مهران,غفوریان,(عکس), نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:19

طالع بینی ازدواج ماه ها با هم

  • طالع بینی ازدواج ماه ها با هم

    امروز درباره روابط عاطفی و ازدواج متولدین ماه هاي مختلف باهم صحبت میکنیم، البته حساب براساس ماه هاي فلکی است یعنی ماه هاي فارسی باستانی که معبران قدیم طالع هاي دقیقی بر اساس آنها نوشته اند، اگر کمی با علم ابجد آشنا باشید بهتر موضوع امروز ما را درک میکنید، ودر آخر هم گل هاي خانگی متناسب با متولدین هر ماهی را معرفی می‌کنیم پس هم چنان که هستید با مجله پارس ناز همراه باشید.

    وقتی بحث عشق به میان می‌آید ستاره شناسی می‌تواند راهنمای مفیدی دراین زمینه باشد. سازگاری یعنی نیازهای هر کدام از صور فلکی را درک کنیم و بعد تشخیص دهیم که کدام یک برای ما مناسب هستند. بنابر این در ابتدا باید درباره متولدین هر برج اطلاعاتی کسب کنید: از عشق چه چیزی می‌خواهند، طبیعت شان چیست. سپس در مورد برج ماه خودتان اطلاعات کسب کنید. اینکار مثل قرار دادن دو قطعه پازل درکنار یک دیگر است.

    = حمل: فروردین

    = ثور : اردیبهشت

    = جوزا: خرداد

    = سرطان: تیر

    = اسد: مرداد

    = سنبله: شهریور

    = میزان: مهر

    = عقرب: آبان

    = قوس: آذر

    = جدی: دی

    = دَلو: بهمن

    = حوت: اسفند

    جفت هایي که دارای یک نشانه ماه تولد هستند بیشترین سازگاری را دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    طبق معمول سازگارترین رابطه بین دو نفر اتفاق میوفتد که نشانه ماه تولدشان یکی باشد. این رابطه به گونه اي است که هردو طرف نه تنها خودشان را دوست دارند بلکه به دنبال فردی با خصوصیات مشابه خودشان هستند.

    اگر با فردی ملاقات کرده‌اید که نشانه ماه تولدش مشابه شماست تبریک می‌گویم. بی شک خصوصیات رفتاری و خصلت هاي خودتان را پذیرفته اید. هر دوی شما خصوصیات رفتاری مشابهی دارید و علایق و تفکرات تان نیز به هم نزدیک است.

    علاوه بر ماه هاي مشابه، ماه هاي متضاد هم می‌توانند سازگاری داشته باشند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    در ستاره شناسی غربی ۱۲ نشانه ماه تولد دریک سیستم نمودار دایره اي تقسیم شده اند. اگر نشانه ماه تولد طرف مقابل شما درست در جهت مخالف نشانه شما باشد یک سازگاری بسیار رمانتیک خواهید داشت. شما می‌توانید دو قطب متضادی باشید که بخواهید هم دیگر را بکشید یا این‌که دو قطب متضاد یین و یانگ «یین و یانگ دو قطب مخالف جهان هستند که وقتی بین انها تعادل برقرار شود تعادل و احساس خوبی بوجود می‌آید» یک دیگر باشید.

    نشانه هاي مخالف

    = برج حمل + برج میزان

    = برج ثور + برج عقرب

    = برج جوزا + برج قوس

    = برج سرطان + برج جدی

    = برج اسد + برج دلو

    = برج سنبله + برج حوت

    از بهترین جفت ها برای شما میتواند فردی باشد که از نشانه ماه تولد شما ۵ نشانه دورتر است

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    هدف ازدواج و رابطه زندگی در سرزمین رمانتیک و عاشقانه نیست بلکه هدف پیشرفت است. بنابر این بیشتر مردم شخصی را انتخاب می‌کنند که ۵ نشانه از آنها فاصله داشته باشد و این یک قانون کارمایی است. این جفت سازی کمی پیچیده است اما می‌تواند منجر به یک رابطه عمیق همراه با صمیمیت بالا شود.

    ازدواج هایی که 5 نشانه از هم فاصله دارند

    = برج حمل + سنبله یا عقرب

    = برج ثور + میزان یا قوس

    = برج جوزا + عقرب یا جدی

    = برج سرطان + برج قوس یا دلو

    = برج اسد + برج جدی یا حوت

    = برج سنبله + برج دلو یا حمل

    = برج میزان + برج حوت یا ثور

    = برج عقرب + برج حمل یا برج جوزا

    = برج قوس + ثور یا سرطان

    یکیدیگر از بهترین جفت سازی ها با نشانه هایي است که عناصرشان باهم تطابق دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    هر کدام از نشانه هاي صور فلکی با یکی از چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش تطبیق داده شده اند. اگر عنصر طرف مقابل شما مشابه عنصر خودتان باشد رابطه موفقی خواهید داشت. البته هیچ وقت آرامش و درک کامل امکان‌پذیر نیست مگر این‌که برای زنده نگه داشتن اشتیاق و علاقه کمی تلاش کنید استقلال خودتان را در رابطه حفظ کنید.

    جفت سازی نشانه هاي صور فلکی با عناصر مشابه:

    = آب: سرطان + عقرب + حوت

    = باد: جوزا + میزان + دلو

    = خاک: ثور + سنبله + جدی

    = آتش: حمل + اسد + قوس

    زوج هاي موفق و مقتدر طبق معمول سه نشانه باهم فاصله دارند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    ازدواج با فردی که ۳ نشانه با شما فاصله داشته باشد کششی پویا و پر از انرژی ایجاد خواهد کرد. این دو نفر ممکن است درگیری هاي زیادی باهم داشته باشند اما هرگز نمیتوانند هم دیگر را نادیده بگیرند. در واقعی کششی بین او این دو نفر وجوددارد که رابطه را گرم نگه می دارد.

    جفت سازی نشانه هایي که 3 نشانه باهم فاصله دارند:

    = برج سرطان + حمل یا جدی

    = برج ثور + دلو یا اسد

    = برج جوزا + حوت یا سنبله

    = برج سرطان + حمل یا میزان

    = برج اسد + ثور یا عقرب

    = برج سنبله + جوزا یا قوس

    = برج سرطان + میزان یا جدی

    = برج عقرب + برج اسد یا دلو

    = برج قوس + سنبله یا حوت

    = برج جدی + حمل یا میزان

    = برج دلو + عقرب یا ثور

    = برج حوت + جوزا یا قوس

    زوج هایي که دو نشانه باهم فاصله دارند بیشتر شبیه دوستی با مزایا هستند

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    این نوع ازدواج ها شاد و آسان هستند. اما روابط مثل روابط دوستی می‌ماند. بنابر این باید بیشتر تلاش کنید تا ازدواج شما دیگر به یک رابطه دوستی شباهت نداشته باشد و یک رابطه زناشویی موفق داشته باشید.

    جفت سازی نشانه هایي که دو نشانه از هم فاصله دارند:

    = برج حمل + برج قوس یا دلو

    = برج ثور + برج حوت یا سرطان

    = برج جوزا + برج حمل یا اسد

    = برج سرطان + برج ثور یا برج سنبله

    = برج اسد + برج جوزا و یا برج میزان

    = برج سنبله + برج سرطان یا عقرب

    = برج میزان + برج اسد و یا قوس

    = برج عقرب + برج سنبله و یا برج جدی

    = برج قوس+ برج میزان و یا دلو

    = برج جدی + برج عقرب یا برج حوت

    = دلو + برج قوس یا برج حمل

    = برج حوت + برج جدی و یا برج ثور

    اگر با همسرتان فقط یک نشانه فاصله دارید ممکن است روزهای سختی را بگذرانید

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    زن و شوهری که یک نشانه باهم فاصله دارند آبشان از یک جوی نمی‌رود. این جفت سازی بدلیل تفاوت هاي شدید شخصیتی ممکن است کمی سخت و مشکل باشد. اما از طرفی درگیری هاي این زوجین می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پیشرفت طرفین شود. این دو نفر می‌توانند از تفاوت هاي یک دیگر چیزهای زیادی یاد بگیرند و طرف مقابلشان را از منطقه امنی که بر پایه ترس ساخته شده است بیرون کنند.

    جفت سازی نشانه هایي که یک نشانه باهم فاصله دارند:

    = برج حمل + برج حوت یا برج ثور

    = برج ثور + برج حمل یا برج جوزا

    = برج جوزا + برج ثور یا سرطان

    = سرطان + برج جوزا یا اسد

    = برج اسد + برج سرطان یا برج سنبله

    = برج سنبله + برج اسد و یا برج میزان

    = برج میزان + برج سنبله یا عقرب

    = برج عقرب + برج میزان و یا قوس

    = برج قوس + برج عقرب یا برج جدی

    = برج دلو + برج جدی و یا برج حوت

    = برج جدی + برج قوس یا دلو

    = برج حوت + برج دلو و یا برج حمل

    و در ادامه: گیاهان خانگی متناسب با شخصیت متولد هر ماه چیست؟

    متولدین هرماه بر اساس ویژگی هاي شخصیتی خود میتوانند گیاهان خانگی مناسب خودرا انتخاب کنند. در ادامه گیاه متناسب با ماه تولد خودرا انتخاب کنید.

    فروردین: کاکتوس

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد فروردین کاملا مستقل، با اعتماد به نفس و بلند پرواز است. انها به سفر و ماجراجویی علاقه زیادی دارند بنابر این به گیاهی نیاز دارند که زمانی که در سفر هستید بتواند از خودش نگه داری کند و کاکتوس بهترین انتخاب است.

    اردیبهشت: یشم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بعنوان یک اردیبهشتی به خاطر این‌که فرد قابل اعتمادی هستید به خودتان افتخار میکنید. به جزئیات تمرکز میکنید و به خودتان رسیدگی می‌کنید. گیاه یشم بهترین گیاه مناسب شماست چون بسیار آرام رشد می‌کند و مراقبت ازآن زیاد سخت نیست. و شما تک تک برگ هایي که جوانه می‌زنند را تحسین می‌کنید.

    خرداد: گیاهان هوازی

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بطور کلی بعنوان فردی که سرگرم اندیشه ها و امیال خود هستید گیاهان هوازی که ریشه نمی‌زنند و برای بقا نیازی به خاک ندارند مناسب شخصیت شماست. این گیاهان بسیار آزاد هستند و به اسانی میتوان جای آنها را تغییر داد.

    تیر: اسپاتی فیلوم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    نظر اطرافیان متولد تیر این است که او شخصیتی سرد و کناره گیر است در حالی‌که انها بسیار عاطفی و احساساتی و دوست خوبی هستند. گیاه اسپاتی فیلوم نیز گیاهی است که خودرا با شرایط وفق میدهد و مراقبت ازآن زیاد سخت نیست. آنها درست مثل تیرماهی ها به زندگی وفادار هستند.

    مرداد: گیاه فیکوس

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مردادی ها دوست دارند مرکز توجه باشند. آنها مغرور، گرم و شجاع هستند و به گیاهی نیاز دارند که مثل خودشان مرکز توجه باشد. گیاه فیکوس بسیار بزرگ و تنومند می‌شود و همه ی توجه ها رابه خود جلب می‌کند.

    شهریور: آزالیا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    بهترین گیاه برای متولد شهریور بعنوان یک فرد کمال گرا و جزئی نگر گیاه آزالیا می‌تواند باشد که نگه‌داری آن دشوار است. زیبایی و جذابیت از ویژگی هاي متولد شهریور است و گیاه آزالیا به نوعی نشان دهنده این بعد از شخصیت اوست.

    مهر: سانسیوریا یا گیاه ماری

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مهر ماهی ها مهربان و از خود گذشته و همیشه به دنبال تعادل در زندگی هستند. آنها زیبایی را در هر چیزی تحسین می‌کنند. گیاه سانسیوریا که نگه‌داری ازآن بسیار آسان است برای متولد مهر مناسب است زیرا بین سختی و زیبایی تعادل ایجاد کرده است.

    آبان: آئونیوم

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    مردم بدلیل شخصیت محکم، مستقل و شجاع شما حساسیت و هوش عاطفی را نادیده میگیرند. گیاه آئونیوم نیز در ظاهر بنظر سخت و محکم می‌رسند اما نگه‌داری از آنها از حساسیت زیادی برخوردار است.این گیاه درست مثل متولدین آبان برای لحظات تنهایی خود ارزش قائل است ودر گلدان جداگانه بهتر رشد می‌کند.

    آذر: مونسترا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد آذر خلاق، ماجراجو و آزاد است و بهترین گیاه متناسب با ویژگی هاي او گیاه مونسترا می‌تواند باشد. این گیاه را در هر جای خانه قرار بگیرد شکوفا می‌شود.

    دی: بروملیاد

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    متولد دی بیشتر روی بعد زیبایی هر چیزی تمرکز می‌کند بنابر این گیاه زیبای بروملیاد برای چنین شخصیتی بسیار مناسب است. این گیاه به چیزهای اطرافش تکیه می‌دهد تا بتواند نور و رطوبت مورد نیازش را جذب کند.

    بهمن: بگونیا

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    شما فردی میان گرا هستید. گاهی اوقات خجالتی و آرام و گاهی اوقات پر انرژی. گیاه متناسب با شخصیت شما گیاه بگونیاست. این گیاه رنگی است اما رنگ هاي ملایمی دارد. توجه همه ی رابه خود جلب می‌کند اما بسیار ظریف و لطیف است.

    اسفند: گیاه عنکبوتی

    طالع بینی ازدواج ماه ها با هم | پیوند زناشویی ماه های مختلف

    اسفند ماهی ها به تواضع و همدلی مشهور هستند. آنها زندگی رابه خود سخت نمیگیرند و دیگران حرفشان را قبول دارند. گیاه متناسب با شخصیت اسفند ماهی ها گیاه عنکبوتی است. این گیاه زیاد نیاز به نگه‌داری ندارد و خودش رابا شرایط وفق می‌دهد. بنابر این در تاریک ترین قسمت خانه نیز قابل نگه‌داری هستند.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : طالع,بینی,ازدواج,ماه,ها,با,هم,پیوند,زناشویی,ماه,های,مختلف, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 152 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:03

پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با استفاده از تحلیل پوششی داده

    دید کلی :

    هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده
    ارزیابی عملکرد یک واحد تصمیم گیرنده در تقابل با واحدهای تصمیم گیرنده دیگر، فرآیندی رقابتی است که این ارزیابی توسط مدل های تحلیل پوششی داده ها به طور دقیق و منظم و با پیشنهاد راهکارهای بهبود در کارایی، ارائه می شود. پس از تعیین عملیاتی ورودی ها و خروجی های تحقیق، با استفاده از روش برنامه ریزی خطی ناپارامتریک (DEA)، کارایی فنی 32 شعبه از شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، با فرض بازدهی متغیر نسبت به مقیاس و در حالت ورودی محور بررسی شده است. تحلیل پوششی داده ها (DEA)  یک تکنیک غیرپارامتری برای اندازه گیری کارایی نسبی واحدهای تصمیم گیرنده (DMU)  است که در آن امکان استفاده از چندین ورودی و چندین خروجی وجود دارد.

    در مدل DEA با تشکیل مدل های برنامه ریزی خطی مناسب، کارایی هریک از واحدهای تصمیم گیرنده محاسبه می شود. بر اساس نتایج بدست آمده از مدل بازدهی ثابت (CCR)، تعداد 9 شعبه (رشت، کلاچای، پره سر، سنگر، چابکسر، منجیل، خشک بیجار، صومعه سرا و رستم آباد) از 32 شعبه مورد بررسی از بین شعبات بانک کشاورزی استان گیلان، کارا (کارایی برابر یک) بوده اند. اما زمانی که بازدهی متغیر باشد، علاوه بر شعبه های کارا در بازدهی ثابت، شعبه های تالش، فومن، رضوانشهر، لشت نشاء، زیبا کنار، مدیریت گیلان، لوشان و واجارگاه، نیز کارا می باشند و سایر شعبه ها در هر دو حالت بازدهی ثابت و بازدهی متغیر، غیر کارا می باشند. میانگین کارایی شعبه ها ی ناکارا برابر با 0.889  می باشد و این بدین معناست که شعبه های ناکارا به طور میانگین می توانند با 89  درصد از منابع خود، همان سطح جاری محصولات را داشته باشند.


    کلمات کلیدی:

    ارزیابی عملکرد، تحلیل پوششی داده ها، کارایی

    اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن 
    سیستم بانکی در ایران همچون سایر کشورها به روش های مختلف از جمله تجهیز منابع، تدارک نقدینگی، ارائه ابزار پرداخت، اعطای تسهیلات، ایجاد تعامل میان سرمایه گذاری و پس انداز و ایجاد تعادل در بخش خارجی بر کل عملکرد اقتصاد کشور تاثیر می گذارد. در واقع مهمترین فعالیت سیستم بانکی، جمع آوری منابع مالی و تخصیص آن به بخش های مختلف اقتصادی است. بانک ها، سپرده های سرمایه گذاران را جذب کرده و آنها را در قالب تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می دهند. به این ترتیب، از یک سو بانک یکی از ارکان مهم در تجهیز پس اندازهای خرد و کلان و هدایت آن به سمت بنگاه های تجاری و تولیدی است و از سوی دیگر، عامل تبدیل سرمایه های راکد اقتصادی به عوامل مولد می باشد. بنابراین، می توان گفت که نظام بانکی کشور مهم ترین جزء تشکیل دهنده بخش مالی اقتصاد بوده که حجم عملیات آن به مراتب بیش از سایر اجزای بخش مالی ( شرکت های بیمه، بورس اوراق بهادار، شرکت های سرمایه گذاری و موسسات خصوصی نوپا) است (عیسی زاده و همکار، 1389، 60).


        سازمان ها تا زمانی که برای بقاء تلاش می‌کنند و خود را نیازمند حضور در عرصه ملی و جهانی می‌‌دانند، باید اصل بهبود مستمر  را سرلوحه فعالیت خود قرار ‌دهند. این اصل حاصل نمی‌شود، مگراینکه زمینه دستیابی به آن با بهبود مدیریت عملکرد امکان‌پذیر ‌شود. این بهبود را می توان با گرفتن بازخور لازم از محیط درونی و پیرامونی، تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدهای سازمان، مسئولیت‌پذیری و جلب رضایت مشتری، با ایجاد و بکارگیری سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی متناسب، ایجاد کرد. سیستم ارزیابی عملکرد با الگوی مناسب به انعطاف‌پذیری برنامه‌ها و اهداف و ماموریت‌ سازمان ها در محیط پویای امروزین کمک قابل توجه می‌نماید.

    ارزیابی و اندازه‌گیری عملکرد و توسعه آن به فرهنگ‌سازی و ارتقاء فرهنگ سازمانی نیاز دارد (حسین زاده و همکاران، 1387، 19). زیرا فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است.(عادلی، 1384: 125). علم مدیریت نیز مبین مطالب مذکور است. هرچه را که نتوانیم اندازه‌گیری کنیم نمی‌توانیم کنترل کنیم و هرچه را که نتوانیم کنترل کنیم مدیریت آن امکان ‌پذیر نخواهد بود. موضوع اصلی در تمام تجزیه و تحلیل‌های سازمانی، عملکرد است و بهبود آن مستلزم اندازه‌گیری است و از این رو سازمانی بدون سیستم ارزیابی عملکرد قابل تصور نمی‌باشد. 

    چهارچوب نظری پژوهش
    چهارچوب نظری، بنیانی است که تمامی پژوهش برآن استوار می شود. این چارچوب شبکه ای است منطقی، توصیفی و پرورده، مشتمل بر روابط موجود میان متغیرهایی که در پی اجرای فرآیندهایی چون مصاحبه، مشاهده و بررسی پیشینه ی تحقیق، شناسایی شده اند. چهارچوب نظری روابط میان متغیرها را روشن می کند، نظریه هایی که مبانی این روابط هستند را می پروراند و نیز ماهیت و جهت این روابط را توصیف می کند. همان گونه که بررسی پیشینه، مبانی چهارچوب نظری را تشکیل می دهد، یک چهارچوب نظری خوب نیز در جای خود، مبنای منطقی لازم برای تدوین فرضیه های آزمون پذیر را فراهم می آورد (سکاران ، ۱۳۸۶: ۹۵-۹۴). این پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها، با درنظر گرفتن چهار ورودی (هزینه پرسنلی، هزینه اداری، تعداد پرسنل و سابقه کار پرسنل) و سه خروجی (میزان تسهیلات اعطایی، میزان سپرده ها، خدمات) کارایی شعب بانک کشاورزی استان گیلان را مورد بررسی قرار داده است. 


     

       چون همه شعبات یک بانک کارآ نیستند و دانستن این مطلب که کدام شعبه کارآ و کدام شعبه ناکارآ بوده و عامل ناکارآیی را مشخص نموده ، محقق برآن شد تا به تحقیق حاضر اقدام نماید.  جه انجام این تحقیق ما با استفاده تکنیک تحلیل پوششی داده ها و با کمک 4 نهاده یا ورودی شامل هزینه های اداری ، هزینه پرسنلی،تعدادپرسنل و سابقه کار پرسنل و همچنین 3 ستاده یا خروجی شامل میزان تسهیلات،میزان میزان سپرده و ارائه خدمات کارآیی شعبات بانک کشاورزی استان گیلان را مورد ارزیابی قرار دهیم.بنابراین با توجه به مطالب فوق، مساله اصلی تحقیق این است که، عملکرد شعب بانک کشاورزی گیلان با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها چگونه است؟   همچنین این پژوهش در نظر دارد کارایی فنی و مدیریتی شعب را با توجه به میزان نهاده های در اختیار هر شعبه و ستانده های حاصل، اندازه گیری و از این طریق شعب را بر مبنای کارایی شان، رتبه بندی نماید. 


    فهرست مطالب
    چکیده    4
    فصل اول: کلیات تحقیق    10
    1-1مقدمه    10
    1-2 بیان مساله    11
    1-3 اهمیت موضوع و انگیزه انتخاب آن    14
    1-4 چهارچوب نظری پژوهش    15
    1-5 اهداف تحقیق    16
    1-6 سوالات (فرضیه های) تحقیق    17
    1-7  تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق    17
    1-7-1) ارزیابی عملکرد    17
    1-8 قلمرو تحقیق    17
    1-8-1قلمرو موضوعی    17
    1-8-2 قلمرو مکانی    18
    1-8-3 قلمرو  زمانی    18

    3-2   نوع تحقیق    67
    3-3جامعه تحقیق    68
    3-4  نمونه تحقیق    68
    3-5 روش جمع آوری اطلاعات    68
    3-6 ابزار گردآوری اطلاعات    69
    3-7 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات    70
    3-8 فرایند تحقیق    70
    3-9 روش تجزیه و تحلیل داده ها    71
    3-9-1مدل های پایه ای تحلیل پوشی داده ها    72
    مدل CCR    72
    مدل BCC    73


    منابع    

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پروپوزال,ارزیابی,عملکرد,بانک,با,استفاده,از,تحلیل,پوششی,داده, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:32

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 180 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:34

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:06

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : sam askpapers2 بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:02

لینک دوستان

خبرنامه